خبرگزاری کار ایران

رییسی در دیدار با قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان:

حزب‌الله امروز به الگویی موفق در مقاومت در برابر استکبار تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۳۶۷

رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله لبنان امروز به الگویی موفق و فراگیر در مقاومت در برابر استکبار تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، سیدابراهیم رئیسی عصر جمعه در دیدار "شیخ نعیم قاسم"، قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان، افزود: امیدی که مجموعه اثرگذار حزب الله لبنان برای ایستادگی در دل ملت ها ایجاد کرده، باعث شده است که دشمن تلاش کند به هر نحو ممکن در برابر گسترش این الگوی اثربخش مانع‌تراشی کند و لذا ایجاد محدودیت و بستن رسانه های جریان مقاومت در همین راستا صورت می گیرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه الگوی مقاومت و ایستادگی حزب الله در برابر استکبار امروز به یک الگوی موفق وفراگیر تبدیل شده است، افزود: حزب الله لبنان توانسته بازدارندگی موثری در برابر دشمن صهیونیستی، گروه های تکفیری و به طور کلی فتنه های آشکار و پنهان به نمایش بگذارد.

 قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان نیز در این دیدار با ابلاغ سلام، دعا و آرزوی توفیق سید حسن نصرالله برای آیت الله رئیسی، اظهار داشت: امروز با وجود شرایط اجتماعی سخت، وضعیت در جریان مقاومت لبنان به دلیل همراهی واقعی و اتحاد با مردم قابل قبول است.

شیخ نعیم قاسم، تصریح کرد: تنها گروهی که توانسته در لبنان یکپارچگی و اتحاد خود را با مردم در برابر تعدی ها و توطئه های دشمن صهیونیستی حفظ کند، حزب الله لبنان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز