خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری:

رییس‌جمهور منتخب در حل مشکلات تورم و گرانی و بیکاری اقدام عاجل داشته باشد/ قوه قضائیه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۱۲۴

رییس قوه قضاییه گفت: از مردم بصیر ایران که علی رغم تلاش‌های دشمنان به پای صندوق رای حاضر شدند و برگ زرینی را بر دفتر افتخارات خود افزودند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند، تشکر می‌کنم و عزت و سربلندی برای مردم خواستارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: به پاس شکرانه همه نعمت‌های الهی یک یادآوری و چند تشکر عرض می‌کنم؛ یاد می‌کنم از بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی و شهدای گدانقدر، شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، برای همه جانبازان، آزادگان، خانواده آن‌ها سلامت، برای همه مرضا شفای عاجل مسالت دارم.

وی افزود:‌ در روزهای پایانی ماه پر خیر و برکت ذی‌الحجه هستیم؛ از خدا می‌خواهم همه ما را مشمول برکات این ماه عزیز بگرداند و آنچه برای خوبان در عید اضحى و عید قربان و غدیر مقدر داشتند برای ملت ایران مقرد کنند. از مردم بصیر ایران که علی رغم تلاش‌های دشمنان به پای صندوق رای حاضر شدند و برگ زرینی را بر دفتر افتخارات خود افزودند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کردند، تشکر می‌کنم و عزت و سربلندی برای مردم خواستارم. از برگزارکنندگان انتخابات که شرایط امن را فراهم کردند و از همه دولت‌هایی که تا امروز خدمت صادقانه به مردم خدمت داشتند تشکر می‌کنم.

رییس قوه قضاییه گفت: رییس جمهور طبق قانون اساسی بالاترین مقام کشود بعد از مقام معظم رهبری است. این قدرت قانون امانتی است که به رییس جمهور سپرده شده است و وی امروز در خانه ملت در حضور رییس قوه قضاییه و اعضاء شورا نگهبان سوگند یاد می‌کند که امانت‌دار قانون اساسی باشد و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور کند. امیدوارم به فضل پروردگار، رییس جمهور منتخب در این مسئولیت خطیر موفق باشند و هرچه سریع‌تر در حل مشکلات مردم، تورم و گرانی و بیکاری اقدام عاجل داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم رئیس جمهور نسبت به اجرای همه اصول قانون اساسی مخصوصاً بندهای ۱۶ گانه اصل سوم و اصولی که حقوق آحاد جامعه را تامین می‌کند، اهتمام را لازم را داشته باشد.  قوه قضاییه برای کمک به دولت و مبارزه با فساد آمادگی لازم را دارد و با تمام توان کمک خواهد کرد.  قوه قضائیه در مبارزه با فساد جدی تر از همیشه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز