خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

فداکاری والدین شهدا در دفاع از آرمان‌های انقلاب فراموش نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۴۹

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت در گذشت پدر شهیدان کرمیار تاکید کرد:والدین گرانقدر شهدا همواره مایه عزت و افتخار نظام اسلامی بوده و صبوری و فداکاری آنان در دفاع از آرمان های بلند انقلاب و نظام هرگز فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج نادعلی کرمیار پدر شهیدان محمد، موسی و رضا کرمیار، نوشت: والدین گرانقدر شهدا همواره مایه عزت و افتخار نظام اسلامی بوده و صبوری و فداکاری آنان در دفاع از آرمان های بلند انقلاب و نظام هرگز فراموش نخواهد شد.

متن کامل پیام شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا مرحوم حاج نادعلی کرمیار، پدر بزرگوار شهیدان سرفراز محمد، موسی و رضا کرمیار موجب تالم خاطر شد.

والدین گرانقدر شهدا که به حق از سرمایه های بزرگ معنوی و مقربین درگاه خدای سبحان هستند، همواره مایه عزت و افتخار نظام اسلامی بوده و صبوری و فداکاری آنان در دفاع از آرمان های بلند انقلاب و نظام، هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده مکرم کرمیار و مردم شریف استان البرز تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن پدر انقلابی رحمت و رضوان الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز