خبرگزاری کار ایران

کامیار تاکید کرد؛

اهمیت دریاچه ارومیه و تاثیرات آن در زیست بوم منطقه‌ای و ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۰۲۴

دادستان دیوان محاسبات در دیدار با اعضای ستاد احیای دریاچه ارومیه بر اهمیت و نقش به سزای دریاچه ارومیه و تاثیرات آن در زیست بوم منطقه‌ای و ملی و همچنین ضرورت تامین حقابه دریاچه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور در دیدار با اعضای ستاد احیای دریاچه ارومیه و تعدادی از اساتید دانشگاه صنعتی شریف بر اهمیت و نقش به سزای دریاچه ارومیه و تاثیرات آن در زیست بوم منطقه‌ای و ملی و همچنین ضرورت تامین حقابه دریاچه تاکید کرد. 

کامیار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در تسریع طرح‌های انتقال آب سد کانی سیب و رودخانه زاب و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر ارومیه و تبریز، خواستار پیگیری و تلاش بیشتر ستاد احیای دریاچه با هماهنگی سایر دستگاه‌های ذیربط در جهت رسیدن سطح آب به تراز مطلوب و تامین حقابه شد. 

در این جلسه، مسئولان ستاد احیای دریاچه ارومیه گزارشی از انتقال آب به پیکره دریاچه و افزایش تراز آب که موجب حیات مجدد دریاچه و بازگشت امید به ساکنان استان‌های همجوار و رشد و رونق فعالیت‌های بخش کشاورزی شده است، ارائه و هزینه کرد بیش از ۵۰۰۰ میلیارد تومان از منابع و مصارف بودجه‌ای پروژه را تشریح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز