خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

دستاوردهای «امیر رحیمی» در وزارت دفاع جاری و ساری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۹۲۳

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت امیر رضا رحیمی از فرماندهان و مدیران صنعت دفاعی را تسلیت گفت و نوشت: دستاوردهای او در این وزارتخانه جاری و ساری است.

به گزارش ایلنا، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی در گذشت سرتیپ رضا رحیمی از فرماندهان و مدیران صنعت دفاعی را تسلیت گفت.

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم و ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا رحیمی طاری

ضایعه درگذشت مرحوم مغفور، ابوالشهید امیر سرتیپ محمدرضا رحیمی طاری، پیشکسوت و تلاشگر عرصه صنعت دفاعی کشور که خدمات ارزنده و جاودانه‌ای را در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به یادگار گذاشته‌اند و دستاوردهای این مجاهد نستوه همچون صدقه جاریه در این وزارتخانه برای عزت و اقتدار ایران اسلامی جاری و ساری است، موجب تاسف و تألم فراوان گردید.

اینجانب فقدان این خانه سرباز عاشق انقلاب اسلامی ایران عزیز را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز سفر کرده از خداوند منان، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل، مسألت می‌نماید و آرزومندم تا با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند شهیدش آن محصول گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز