خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نهاجا:

دشمن با ابزار رسانه‌ای در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۱۵۸

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده‌ها به راه انداخته و از هر فرصتی برای آسیب و هجمه به بنیان خانواده استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ خلبان مهدی هادیان در همایش امر به معروف و نهی از منکر نهاجا با بیان اینکه ما در حوزه جنگ نرم و حوزه عفاف و حجاب شرایط خاص و ویژه ای داریم، گفت: همواره توجه به امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است بوده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش،  افزود: آنچه که مسلم است ارتش ما ارتش معنویت محور است و این کار و مسوولیت ما را در حوزه مباحث معنویت و عفاف وحجاب دوچندان کرده است.

سرتیپ هادیان با بیان اینکه امر به معروف نهی از منکر یک معنای عام دارد ادامه داد: عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در کوی‌های سازمانی ما به عنوان یکی از مولفه‌هایی است که میزان معنویت خانواده های ما مورد سنجش قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده‌های ما به راه انداخته  و از فرصتی استفاده می کند که به بنیان خانواده لطمه و هجمه وارد کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: دشمن تمام نیروها و امکانات خود را به کار گرفته تا دستاوردی در حوزه جنگ نرم علیه خانواده‌ها داشته باشد ولی به یاری خداوند متعال و ماه محرم و صفر همه برنامه‌های فرهنگی که دشمن روی آن برنامه ریزی کرده  در این ایام به ویژه ماه محرم نقش بر آب میشود.

 سرتیپ هادیان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به سازمان و یا نهاد خاصی نیست، افزود: این کار یک وظیفه همگانی است و هر کس در هر مسوولیت و پستی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند دارد و در این راستا نگاه ما باید در عرصه جنگ نرم معنوی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز