خبرگزاری کار ایران

معاون دیوان محاسبات کشور:

به برکت شهدایی مثل شهید تهرانی مقدم استقلال کشور به اوج رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۶۳۷

در مراسم بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم در حسینیه شهدای غدیر تاکید شد که به برکت انقلاب اسلامی و شهدایی مثل طهرانی مقدم ها امروز استقلال در این کشور به اوج رسیده است .

به گزارش ایلنا، در این مراسم  محمد علی زهره‌‌ای معاون دیوان محاسبات کشور مهمترین هدف جبهه انقلاب را اتصال جامعه مردمی به حکومت دانست و اظهارکرد: معتقدیم در گام دوم باید به فرهنگ و اقتصاد توجه کرد ومهم‌ترین رسالت جوانان این است که به گفته مقام معظم رهبری  بتوانند سربازان پیشرفت کشور باشند و ایرانی آباد و قوی که شایسته ایرانیان عزیز و در تراز انقلاب اسلامی باشد را ایجاد کنیم،مسیر خودشناسی و تمدن سازی، لازمه ادامه حرکت انقلابی جوانان است.

این استاد دانشگاه افزود : چنانچه در جنگ تحمیلی شاهد تشکیل بسیج مردمی برای حل مشکلات بودیم امروز نیز باید با همین بسیج مردمی گام های توسعه و پیشرفت برداشته شود.

وی ادامه داد: بنابراین باید بسترها برای حضور جوانان و نخبگان و دانشگاهیان در عرصه های مختلف فراهم شود و این جوانان در کنار افراد با تجربه بتوانند بسترهای ترقی را هرچه بیشتر در کشور فراهم کنند.

معاون دیوان محاسبات کشور ضمن تقدیر از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات پدر موشکی ایران سپهبد طهرانی مقدم گفت: به برکت انقلاب اسلامی و شهدایی مثل طهرانی مقدم ها امروز استقلال در این کشور به اوج رسیده است ، ما هیچ زمانی مثل امروز قوی، قدرتمند، دارای نفوذ و قدرت الهام بخشی نبودیم که امروز هستیم و این هم یکی از دستاوردهای انقلاب است.

زهره ای راهکار تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را تشکیل دولت جوان حزب الهی  دانست و افزود: اکنون که در گام دوم انقلاب قرار گرفته ایم و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهیدانی همچون مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی محکم تر شده است با روحیه ی انقلابی و جهادی و استوارتر از قبل با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب با تلاش مضاعف در همه عرصه ها در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ایران عزیزمان گام برخواهیم داشت تا در جهت اعتلای آرمان های بلند انقلاب اسلامی پیش رفته و زمینه ی ظهور حضرت بقیة الله ( عج ) را فراهم کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز