خبرگزاری کار ایران

موسوی در نشست خبری مطرح کرد؛

برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب با حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۰۳

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب روز پنجشنبه با حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه ملجس شورای اسلامی در نشست خبری امروز خود و در تشریح جزییات برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری دولت سیزدهم، گفت: به دلیل اهمیت این مراسم ملی و با رعایت دو اصل برگزاری باشکوه و آبرومند مراسم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهمانان خارجی و داخلی دعوت به عمل آمد.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات؛ تا کنون ۱۰ تن از روسا و سران کشور‌های مختلف برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده اند.

موسوی گفت: همچنین ۲۰ تن از روسای مجلس، ۱۱ وزیر خارجه، ۱۰ وزیر از سطوح مختلف و نمایندگان ویژه روسای دولت‌های مختلف و روسای مجالس در قالب هیات‌های پارلمانی در مراسم تحلیف روز پنجشنبه شرکت می‌کنند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس، خاطرنشان کرد: مقامات و نمایندگان ۱۱ سازمان بین المللی و منطقه‌ای نیز برای حضور در تهران، اعلام آمادگی کرده اند که از جمله آن‌ها نماینده دبیرکل سازمان ملل، رئیس اوپک، اتحادیه‌های اروپا، اوراسیا، بین المجالس اسلامی، G۸ و اکو و... هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز