خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام آقاجان‌پور مطرح کرد:

توطئه دشمنان برای آسیب به انقلاب از طریق جایگاه مساجد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۵۹۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: جوانان ما از مساجد به جبهه‌ها رفتند و امروز هم توطئه دشمنان اسلام و انقلاب برای آسیب به جایگاه واقعی و نقش مهم مساجد است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام آقاجان‌پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در آیین افتتاح مسجد امام موسی کاظم شهرک شهید چمران طی سخنانی با تبریک عید غدیر اظهار داشت: این مسجد سابقه طولانی دارند و بازسازی آن یک اتفاق خوب و فرخنده است که جا دارد از تدبیر وزیر محترم دفاع تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه ۴۱۳ مسجد و نماز خانه در وزارت دفاع و شهرک‌ها و مجموعه وابسته به این وزارتخانه وجود دارد، ادامه داد: باز سازی این مسجد را می‌توان آغازی بر نهضت بازسازی‌های مساجد در مجموعه‌های وزارت دفاع دانست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اهمیت غدیر گفت: اگر همه چیز باشد، اما ولایت و امامت نباشد، دین، دین نیست و نماز هم قبول نیست، با ولایت است که دین کامل می‌شود، اما با وجود هزاران شاهد، حق ولایت را پایمال کردند.

حجت‌الاسلام آقاجان‌پور با اشاره به احادیث و روایات گفت: رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم، خطاب به حضرت علی فرمودند: اگر کسی هزار بار توفیق پیداکند که به حج برود و به اندازه کوه احد طلا و جواهرات داشته باشد و همه آن را در راه خدا انفاق کند و به سرزمین منا مشرف شود و در سعی منا و مروه هم خونش به ناحق ریخته شود، اگر معتقدی به ولایت نباشد خونش هدر رفته و بوی بهشت را استنشاق نمی‌کند، این اهمیت غدیر و ولایت را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با این وجود وقایعی که رخ داد، غدیر را نادیده گرفتند و امام صادق علیه‌السلام در این خصوص می‌فرمایند: تعجب می‌کنم از برخوردی که در روز غدیر با جدمان امیرالمومنین علی علیه‌السلام شد، در حالی که ده‌ها هزار نفر آمدند و با علی علیه‌السلام بیعت کردند و به عنوان شاهد بودند، اما با وجود اینکه در هر محکمه‌ای با وجود دو شاهد افراد به حقشان میایند، حق جدمان امیرالمومنین با وجود ده‌ها هزار نفر پایمال شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تأکید بر اینکه ما باید شکرگزار این باشیم که دارای حکومتی ولایی هستیم، افزود: حاکمیت ولایی از برکات گرانقدر است که ما در کشورمان داریم و بایست آن را قدر بدانیم، پیروی از ولایت بسیار مهم است و ما باید مطیع امر ولی باشیم.

حجت‌الاسلام آقاجان‌پور خاطرنشان کرد: مساجد مراکز بسیار مهم و مرکز نورانیت در زندگی و کار ما هستند.

وی ادامه داد: بازسازی مساجد از این جهت ارزش دارد که این مسجد یکی از با سابقه‌ترین مساجد است و جا دارد از تدبیر وزیر محترم دفاع برای نوسازی زیرساخت‌های معنوی وزارت دفاع تشکر کنیم، البته توقع از وزارت دفاع ولایی هم همین است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اهمیت نماز گفت: اولین نشانه حکومت صالحان اقامه نماز است.

وی افزود: جوانان ما از همین مساجد به جبهه‌ها رفتند و امروز هم توطئه دشمنان اسلام و انقلاب برای آسیب به جایگاه واقعی و نقش مهم مساجد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز