خبرگزاری کار ایران

موذنی خبر داد؛

تزریق روزانه ۳۰۰ دوز واکسن کرونا در یکی از مراکز ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۴۲۰

رئیس اداره بهداشت نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با اطلاع‌رسانی قبلی از طریق پیامک در مرکز واکسیناسیون شهید کشوری شمیرانات، روزانه به ۳۰۰ نفر از هموطنان واکسن تزریق می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر بهزاد مؤذنی رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: یکی دیگر از وظایفی که بنابر دستور فرمانده کل ارتش و فرمانده نزاجا به اداره بهداشت، امداد و درمان این نیرو محول شده است راه اندازی مراکز واکسیناسیون در شهرهای مختلف به منظور مقابله با بیماری کرونا و خدمات رسانی به مردم عزیز است، که در یکی از این مراکز که مرکز واکسیناسیون شهید کشوری واقع در شمیرانات است، به منظور عدم تجمیع مراجعان و با اطلاع قبلی به صورت پیامکی، روزانه به ۳۰۰ نفر از هموطنان واکسن تزریق می‌شود.

وی افزود: در مجموعه ایران مال نیز که یکی از مراکز مهم واکسیناسیون در شهر تهران بوده، با اعزام کارکنان خود از حدود ۲۰ روز پیش مشغول انجام واکسیناسیون هستیم. علاوه بر این درصدد هستیم تا در بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش که از روز اول در زمینه مقابله و درمان بیماران کرونایی فعال بوده، واکسیناسیون خودرویی را نیز راه‌اندازی کنیم.

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات بهداشتی و درمانی صورت گرفته در زاهدان تصریح کرد: در این استان نیز در زمینه مردم یاری، غربالگری روستا به روستا و خانه به خانه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که الحمدلله با اقدامات صورت گرفته وضعیت را تحت کنترل خود درآورده و امیدواریم که با همت همۀ عزیزان بتوانیم این موج پنجم را با موفقیّت پشت سر بگذاریم.

امیر مؤذنی در پایان خاطر نشان کرد: کارکنان اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا علاوه بر مرکز واکسیناسیون شهید کشوری و مجموعه ایران مال، در بیمارستان‌های سایر استان‌ها همانند؛ قزوین و اصفهان نیز مشغول انجام وظیفه هستند و آمادگی این را داریم تا در هر جایی که لازم باشد از کارکنان خود برای خدمات‌رسانی به مردم و تزریق واکسن استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز