خبرگزاری کار ایران

نیکزاد در نطق میان دستور:

مردم خوزستان همیشه پای کار انقلاب بوده‌اند/ اکنون نوبت مسئولان است که کم‌کاری‌های گذشته را جبران کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۳۲

نایب رئیس اول مجلس، گفت: خوزستان امروز همان خوزستانی است که در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی حماسه آفرید و همیشه پای کار انقلاب بوده لذا اکنون نوبت مسئولان است که کم‌کاری‌های گذشته را جبران کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز چهارشنبه ۶ مرداد مجلس شورای اسلامی، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه مساله عید غدیر نشان‌دهنده اهمیت جایگاه ولایت در حکمرانی اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی و نعمت ولایت فقیه ثمره تفکر غدیر در ایران اسلامی است و امروز می‌بینیم که این فرهنگ مترقی توانسته موجبات رشد و اعتلای امت اسلامی را فراهم کند.

وی با تاکید بر اهمیت گسترش عدالت، خاطرنشان کرد: گرامیداشت واقعه غدیر عبارت از بسط و گسترش عدالت در جامعه اسلامی است؛ اگر در سال‌های گذشته به همین مسئله کلیدی از مکتب حضرت علی علیه‌السلام توجه جدی می‌شد بسیاری از مشکلاتی که امروز در کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، نبود.

نماینده اردبیل در مجلس یازدهم، همچنین بیان کرد: اگر امکانات کشور عادلانه توزیع می‌شد، سرمایه‌گذاری دولت در بخش‌های مختلف به صورت متوازن اتفاق می‌افتاد و به طور شایسته به فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد و امروز خوزستان عزیز و ولایت‌مدار دچار مشکلات نبود.

وی به اقدامات مجلس در جریان حضور میدانی در خوزستان و همچنین اختصاص اعتباراتی برای رفع مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان اشاره و تصریح کرد: متاسفانه امروز در اثر بی‌توجهی‌ها دچار مشکلات شدیم؛ خوزستان همان خوزستان هشت سال دفاع مقدس است که حماسه آفرید و با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده، اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی ادامه داد: خوزستان امروز همان خوزستانی است که در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی حماسه آفرید و همیشه پای کار انقلاب بوده لذا اکنون نوبت مسئولان است که کم کاری‌های گذشته را جبران کنند.

نایب رئیس اول مجلس همچنین اظهار داشت: اگر آسیب‌شناسی‌ها قبل از رسیدن به نقطه بحرانی توسط دولتمردان پیگیری می‌شد، مشکلات مردم به طور محسوس کاهش می‌یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز