خبرگزاری کار ایران

نخعی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

تصویب کلیات طرح «توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور» در کمیسیون انرژی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۹۴۸

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح «توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور» در جلسه عصر امروز کمیسیون خبر داد.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا پیرامون جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: جلسه امروز کمیسیون انرژی ابتدا با گزارش مرکز پژوهش های مجلس درخصوص مشکلات و چالش های حوزه صنعت برق کشور آغاز و گزارشی در این خصوص توسط مرکز پژوهش ها ارائه شد.

نماینده نهبندان در ادامه اظهار داشت: هفته گذشته یک گزارش پیرامون مشکلات صنعت برق توسط کمیسیون تهیه و در صحن علنی قرائت شده بود که در قسمت پایانی آن به استناد تبصره ۱ ماده ۴۵ قانون آئین نامه داخلی مجلس، طرحی را که توسط کمیسیون تهیه شده بود به صحن علنی ارائه کردیم و اعلام وصول شد.

وی افزود: از همین جهت بعد از قرائت گزارش مرکز پژوهش های مجلس، با حضور دو تن از معاونین وزارت نیرو یعنی «معاون برنامه ریزی» و «معاون انرژی های تجدیدپذیر» بررسی طرح جدید که تحت عنوان «توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور» تهیه شده در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

نخعی همچنین بیان کرد: پس از بحث و بررسی درخصوص این طرح، کلیات آن به رأی گذاشته شد و مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت. در نتیجه از جلسه آینده درباره جرئیات آن بحث و تبادل نظر کرده و آن را تکیل خواهیم کرد و بعد از بررسی نهایی طرح کامل شده را تقدیم هیات رئیسه مجلس خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز