خبرگزاری کار ایران

سنگدوینی در صحن مجلس:

کارکنان صنعت نفت حتی از سقف حقوق سال گذشته کمتر دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۳۱۴

یک نماینده مجلس گفت: متأسفانه کارکنان صنعت نفت حتی از سقف حقوق سال گذشته کمتر دریافت می‌کنند و دریافتی‌شان کاهش یافته است در حالی که کارکنانی که در خوزستان، بوشهر و هرمزگان، بر روی سکوهای نفتی کار می‌کنند ۲۰ روز زن و بچه خود را نمی‌بینند؛

به گزارش ایلنا، رمضانعلی سنگدوینی  در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی اعیاد قربان و غدیر را تبریک و درگذشت علیرضا تابش؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و خطاب به مصری نایب رئیس مجلس افزود: در گذشته تذکری درباره حقوق و مزایای کارکنان صنعت نفت به ویژه در بخش عملیاتی داشتم و چندین هفته است این موضوع را پیگیری می‌کنم؛ اقتصاد کشور بر مبنای صنعت نفت است و انتظار داریم شما، رئیس مجلس و اعضای هیأت رئیسه این موضوع را پیگیری کنید.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه کارکنان صنعت نفت حتی از سقف حقوق سال گذشته کمتر دریافت می‌کنند و دریافتی‌شان کاهش یافته است در حالی که کارکنانی که در خوزستان، بوشهر و هرمزگان، بر روی سکوهای نفتی کار می‌کنند ۲۰ روز زن و بچه خود را نمی‌بینند؛ انتظار می‌رود به این موضوع رسیدگی شود و اجازه ندهیم این مشکل مانند خوزستان به بحران تبدیل شود.

وی با اشاره به مشکلات استان خوزستان خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: خوزستان دارای منابع سرشار نفت و گاز و آب شیرین است اما مشکل برق و آب شرب دارد؛ آقای روحانی در طول ۸ سال چه کاری برای مردم خوزستان انجام دادید. آنها ۸ سال در دفاع مقدس ایستادگی کردند، شما برای آنها چه کاری کرده و چه ظلمی در حق آنها انجام دادید.

سنگدوینی یادآور شد: آقای روحانی اقدامی برای رفع مشکلات خوزستان انجام نداد، انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب مردم خوزستان را دریابد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه استان گلستان آب شرب ندارد و کشاورزی آن با مشکل مواجه است، گفت: مردم استان در شرایط سختی قرار دارند؛ نیاز است مسئولان مربوطه آنها را دریابند، مشکل مردم معیشت و اقتصاد است و می‌طلبد در رفع آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز