خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی در تذکر شفاهی:

واردات برنج در فصل برداشت جفا در حق برنجکاران است/ رئیس‌جمهور منتخب به نظر مشورتی مجلس در بکارگیری نیروهای جوان و انقلابی توجه کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۹۸

یک نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: واردات برنج در فصل برداشت جفا در حق کشاورزان و برنج کاران است.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش به جهت تعیین تکلیف استخدام معلمان قرآنی و حق التدریسی، خطاب به رئیس‌جمهور و وزرای تعاون و نفت گفت: علت عدم پرداخت حقوق به موقع کارگران صنعت نفت و پتروشیمی از همچنین کارگران نیشکر هفت تپه و کارگران شرکت های وابسته به دولت چیست؟ متاسفانه دولت در این زمینه کوتاهی می کند.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس یازدهم ادامه داد: به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص عدم تعیین تکلیف چوب‌های شکسته و افتاده در جنگل‌های شمال و تعیین تکلیف بدهی به شرکت‌های صنعت چوب مازندران، نکا چوب و فرین و واردات بی‌رویه برنج به کشور در فصل برداشت محصول برنج تذکر می‌دهم.

وی افزود: به وزیر راه و شهرسازی درخصوص عدم تکمیل پروژه راه اصلی ساری-پاکان-کیاسر-سمنان که بیش از ۴۰ سال است که بلاتکلیف مانده، تذکر می‌دهم.

بابایی کارنامی گفت: به سازمان امور اداری و استخدامی درخصوص پرداختی‌های نجومی و خلاف قانون برخی از کارکنان و مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای وابسته به دولت مخصوصاً بانک ملت و تجارت تذکر می‌دهم؛ چراکه دل مردم ایران را به درد آورده‌اند، لذا از هیات رئیسه می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس یازدهم ضمن تشکر از مقام معظم رهبری به سبب انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه، خطاب به رئیس‌جمهور منتخب گفت: لازم است که به نظر مشورتی مجلس در بکارگیری نیروهای جوان و انقلابی و توانمند در مسند مدیریت‌های مختلف توجه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز