خبرگزاری کار ایران

حسینی در صحن مجلس:

نشست کمیسیون کشاورزی و وزیر مربوطه برای حل مشکل کشاورزان برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۲۶۴

نماینده خدابنده گفت: ضروری است نشستی با حضور کمیسیون کشاورزی، وزیر مربوطه و بانک کشاورزی برای بررسی مشکلات کشاورزان برگزار شود.

به گزارش ایلنا، سیدالبرز حسینی در نشست علنی امروز (دوشنبه ۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی با استناد به اصول ۲ و ۳ گفت: براساس اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی نظامی است بر پایه ایمان، البته اخطار من در مورد اصل سوم است که براساس آن دولت جمهوری اسلامی ایران باید برای نیل به اهداف مذکور در اصل دوم، همه امکانات خود را برای اموری مانند ایجاد محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی، بالا بردن سطح آگاهیهای عمومی در همه زمینه‌های با استفاده صحیح از مطبوعات و رسانه‌های گروهی و وسایل دیگر و... به کار ببرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جریان شرایط کشور هستیم، در تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ با توجه به خشکسالی، شرایطی برای رفع دغدغه های کشاورزان تعیین شد و در بند دوم آن آمده که؛ با توجه به بند (خ) ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه، مشکلات کشاورزان در شهرستان ها باید حل شود، بنابراین نیاز است کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، وزیر جهاد کشاورزی و همچنین رئیس بانک کشاورزی در نشستی، مشکلات کشاورزان را بررسی و تدابیر مناسب را برای رفع آن اتخاذ کنند.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: از کمیسیون کشاورزی تقاضا داریم با تشکیل نشستی، موضوع را بررسی و نتیجه را به مجلس گزارش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز