خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌‎ای اعلام شد؛

ثبت‌نام رایگان داوطلبان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در آزمون‌های پیش روی مرکز وکلا

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۲۷

مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه اعلام کرد که داوطلبان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی می‌توانند در آزمون‌های وکالت و کارشناسان رسمی این مرکز به رایگان ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا، مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه اعلام کرد:

«متقاضیان اخذ پروانه وکالت یا کارشناسی رسمی سال ۱۴۰۰ که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا سازمان بهزیستی کشور هستند، می­توانند با مراجعه به سایت ضمن ثبت اطلاعات خود از پرداخت هزینه آزمون معاف شوند. مهلت ثبت اطلاعات از دوم مرداد آغاز شده و تا ششم همین ماه ادامه دارد.

آزمون­‌های وکالت و کارشناسی رسمی با مشارکت بیش از صد هزار نفر برگزار می‌­شود. طبق روال مرسوم، داوطلبان برای حضور در این قبیل آزمون­‌ها بایستی هزینه‌­های آزمون را پرداخت کنند. مرکز وکلا به منظور دسترس‌­پذیرتر کردن وکالت و کارشناسی رسمی برای اقشار کم­تر برخوردار جامعه و همچنین به منظور رعایت عدالت در دسترسی افراد به شغل، این امتیاز را برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی درنظر داشته است که هیچ­گونه­ هزینه‌­ای از ابتدا تا انتهای فرآیند آزمون پرداخت نکنند.

آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۹ شهریورماه برگزار خواهد شد و مجری آن سازمان سنجش و آموزش کشور است.

گفتنی است سال گذشته نیز مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای شرکت در آزمون­‌های مرکز وکلا و همچنین مصاحبه‌­های صورت گرفته پس از موفقیت در مرحله اول آزمون، وجهی پرداخت نکردند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز