خبرگزاری کار ایران

امیر حاجیلو:

ایران اسلامی یک جزیره باثبات در منطقه است/ برخی کشورها در حوزه ساماندهی نظامی، از ارتش ایران الگو می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۸۰

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ماموریت نیروی زمینی ارتش در دفاع از این آب و خاک و حفظ امنیت، ترجمه آیات قرآن کریم است، تاکید کرد که ایران اسلامی یک جزیره باثبات در منطقه است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ امیرعلی حاجیلو،‌ فرمانده قرارگاه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استفاده از نیروهای جهادی، میدانی و انقلابی در ارتش از مطالبه‌گری‌های مقام معظم رهبری است، گفت: ماموریت نیروی زمینی ارتش در دفاع از این آب و خاک و حفظ امنیت، ترجمه آیات قرآن کریم است. 

وی تاکید کرد: ایران اسلامی یک جزیره باثبات در منطقه است، به دلیل این اقتدار و توانایی و آمادگی نیروها، دشمن همواره از مرزهای ما فاصله گرفته است. ارتش از لحاظ دانش نظامی در سطح بالایی است و برخی از کشورها در حوزه ساماندهی نظامی از ارتش ایران الگو می‌گیرند. 

فرمانده قرارگاه منطقه شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقتدار امروز ارتش، ادامه داد: ارتش جهموری اسلامی ایران از هر لحاظ در آمادگی کامل قرار دارد و از فاصله ۴۰ کیلومتری، هر دشمنی بخواهد به مرزهای ما نزدیک و یا قصد هر گونه تعرض داشته باشد با کوبنده‌ترین حملات ما مواجه خواهد شد از این رو دشمن این واقعیت را به خوبی درک کرده و همواره از ما فاصله گرفته است. 

امیر سرتیپ دوم حاجیلو تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش امروز گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای هرگونه عملیات در هر نقطه از خاک ایران اسلامی آماده است و به دشمنان این مرز و بوم اجازه هیچ حرکتی را نخواهد داد. 

فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا خاطرنشان کرد: تمام ارتشیان ما در هر رده‌ای با آموزش‌های مختلف تاکتیکی که دیده‌اند لرزه به اندام دشمنان خواهند نشاند و برای دفاع از کیان اسلامی از جان خود خواهند گذشت. 

کامیل کریمیان فرماندار سقز هم اظهار داشت: ارتش در شهرستان سقز در کنار حفاظت از این آب و خاک و مامورستی‌های اصلی راستای خدمت‌رسانی به مردم و یاری‌رسانی در سیل، زلزله، کرونا و نبرد بیولوژیک با ویروس منحوس از هیچ کوششی دریغ نکرده است. 

وی نیروهای تیپ ۲۲۸ سقز را افرادی توانمند برشمرد و از فرمانده قرارگاه منطقه شمالغرب نیروی زمینی ارتش خواست تا زمینه ارتقای آنان فراهم شود. 

ماموستا سیدحسین حسینی امام جمعه سقز نیز در این مراسم با بیان اینکه ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهایی پیرو رهبری هستند گفت: این نیروها برای حفاظت از آب و خاک کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. 

 در این مراسم از شیرعلی امیدی سرپرست مجموعه فرماندهی تیپ ۲۲۸ ارتش سقز تقدیر و عباس جمشیدی به عنوان فرمانده جدید این تیپ در سقز معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز