خبرگزاری کار ایران

بررسی عملکرد یکساله دیوان محاسبات با حضور بذرپاش/ انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۷۴۰

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده ضمن استماع گزارش عملکرد یکساله دیوان محاسبات کل کشور با حضور رئیس آن، به بررسی طرح انتقال آب دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ( ۴ و ۵ مرداد ماه) در نوبت عصر جلسه خواهد داشت.

این کمیسیون در نشست روز دوشنبه خود ضمن بحث و بررسی گزارش سامانه جامع بودجه‌ریزی اعمال مصوبات، پایش و نظارت بر قوانین بودجه سنواتی به بررسی لایحه اختیار به دولت جهت کمک به پروژه‌های زیربنایی؛ به بررسی طرح انجام پروژه‌های ریلی با تهاتر نفت خواهد پرداخت.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه روز سه‌شنبه خود نیز ضمن استماع گزارش عملکرد یکساله دیوان محاسبات کشور با حضور بذرپاش رئیس کل و معاونان دیوان، به بررسی طرح انتقال آب از دریای عمان به استان و سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

همچنین کمیته اصلاح ساختار بودجه این کمیسیون در جلسه روز دوشنبه اصلاح ساختار بودجه را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و در روز سه شنبه نیز در خصوص پیش نویس برنامه هفتم توسعه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را بررسی خواهد کرد.

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هم روز دوشنبه هفته آینده طی جلسه ای به استماع گزارش و بررسی نحوه و میزان اختصاص اعتبارات فرهنگی از محل منابع هدفمندی با حضور رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌پردازد.

کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار این کمیسیون نیز در جلسه ای طی روز دوشنبه سند استانی آمایش سرزمین را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز