خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها:

۵۷۵ میلیارد تومان برای تامین آب شرب و کشاورزی خوزستان تخصیص داده شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۹۷۶

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از تخصیص بیش از پانصد میلیارد تومان از منابع سازمان هدفمندی برای تامین آب خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امید حاجتی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از تخصیص ۵۷۵ میلیارد تومان از محل منابع این سازمان برای کمک به تامین آب شرب و کشاورزی استان خوزستان خبر داد و گفت: این پرداخت از محل منابع سازمان به مبلغ ۱۱۱۵ میلیارد تومان طبق مصوبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ انجام شده و ۵۰ درصد این مبلغ شب گذشته واریز شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه پنجاه درصد اعتبارات مصوبه هیات وزیران به مبلغ ۵۷۵ میلیارد تومان پرداخت شد، افزود: با توجه به وضعیت خشکسالی و تنش‌های آبی این استان از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به دستگاه‌های اجرایی پرداخت کرد.

حاجتی تصریح کرد: این مبلغ به منظور کاهش اثرات خشکسالی و آبرسانی به عشایر و روستاییان، مقابله با تنش آب شرب، کشاورزی و منابع طبیعی، لایروبی کانال‌ها از محل بودجه تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری این سازمان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اضافه کرد: امیدواریم با تزریق این مبلغ شاهد کاهش مشکلات ناشی از کم آبی شهروندان عزیز این استان باشیم و مطمئنا ۵۰ درصد باقیمانده نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود تا مسئولان استانی نسبت به انجام سریعتر وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز