خبرگزاری کار ایران

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد:

سند تحول سازمان ثبت مبتنی بر مدیریت جهادی، مبارزه با فساد و حفظ کرامت ارباب رجوع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۴۱۶

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سند تحولی ما مبتنی بر مدیریت جهادی، مبارزه جدی با فساد اداری، حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان و خدمات دقیق، صحیح و به موقع است لذا مردم حق خدمت گرفتن و ما وظیفه خدمت کردن داریم که باید آن را به‌ موقع و بی‌منت انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، آئین تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مازندران با حضور معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور،  رئیس کل دادگستری استان و اعضاء شورای قضائی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مازندران برگزار شد.

علی بهبهانی معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با تاکید بر این که سازمان ثبت اسناد یکی از واحدهای زیر مجموعه قوه قضاییه و مرجع ثبت رسمی کشور است افزود: این سازمان به وسعت و پهنای کشور خدمات ارائه می‌دهد و در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی و پیشگیری از ورود پرونده‌ها به مراجع قضایی فعال است.

وی اظهار کرد: بسیاری از پرونده‌های مالی و خانوادگی امروز در سازمان ثبت اسناد و املاک رسیدگی می‌شود و برای کاهش پرونده‌های مراجع قضایی موثر است.

بهبهانی گفت: سند تحولی ما مبتنی بر مدیریت جهادی، مبارزه جدی با فساد اداری، حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان و خدمات دقیق، صحیح و به موقع است لذا مردم حق خدمت گرفتن و ما وظیفه خدمت کردن داریم که باید آن را به‌ موقع و بی‌منت  انجام دهیم.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در تمامی بخش‌های ثبت باید سلامت اداری ارتقا یابد هرچند نظر بر این است که جلوی فساد گرفته شود، اما مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت و همه خدمات را به صورت هوشمند ارائه خواهیم کرد

وی  برخدمت رسانی صادقانه و جهادی به عموم مردم و مراجعین تاکید کرد و گفت: همه ما در سازمان ثبت اسناد و املاک خادم مردم هستیم و باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی توام با صبوری و دقت را در نظر داشته باشیم.

بهبهانی، حفظ و حراست از اراضی ملی، انفال و بیت المال را بسیار حائز اهمیت دانست وگفت: همکاران ما باید با دقت و سرعت نسبت به صدور اسناد مالکیت اقدام نمایند.

درآئین تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، از زارع مدیر پیشین ثبت استان تقدیر و شهریاری به عنوان مدیر کل جدید ثبت اسناد واملاک استان مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز