خبرگزاری کار ایران

ادعاهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران و حزب‌الله

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۸۹۵

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیان ادعاهایی علیه ایران پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش نیویورکر، در مورد تلاش نتانیاهو برای ترغیب ترامپ به حمله به ایران گفت: "ما نباید آمریکا را تحت فشار قرار دهیم تا برای ما بجنگد. ایران یک مشکل منطقه‌ای و جهانی است."

بنی گانتز گزارش در نیویورکر را تکذیب کرد و گفت: "من از این ماجرا اطلاعی ندارم و تصور می‌کنم چنین  اتفاقی نیفتاده باشد." 

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده را به انجام حمله نظامی به ایران تشویق کرده‌ بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  گفت: "برای مقابله با ایران، ما چاره‌ای نداریم جز اینکه نیروی خود را گسترش دهیم، با اتکا به سرمایه انسانی خود ادامه دهیم و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود استفاده کنیم."

وی تأکید کرد که اسرائیل استقلال خود را در رابطه با امنیت خود در برابر ایران حفظ خواهد کرد.

گانتز در ادامه در مورد لبنان گفت: "لبنان کشوری با ظرفیت فوق‌العاده برای گردشگری، تجارت و اقتصاد است. اما  آنچه اتفاق می‌افتد یک فاجعه است. یک فاجعه به دلیل حزب‌الله. ما دو بار پیشنهاد کمک به این کشور را داده‌ایم - یک بار پس از انفجار در بیروت و بار دیگر چند هفته پیش. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز