خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع نمایندگان خوزستان:

قالیباف باید دستور جلسه مجلس را برای بررسی مشکل خوزستان تغییر می‌داد/ برخی به دنبال این هستند که خوزستان را به اغتشاش بکشانند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۶۶

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه رئیس مجلس باید با توجه شرایط خوزستان دستور جلسه مجلس را تغییر می‌داد، تاکید کرد:‌ روحانی و جهانگیری باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

به گزارش ایلنا، مجید ناصری نژاد نماینده مجلس یازدهم در نشست علنی امروز یکشنبه ۲۷ تیرماه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی در جریان بررسی گزارش کمیسیون انرژی درمورد خاموشی‌های اخیر و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور، عنوان کرد: انتظار داشتیم ریاست محترم مجلس و هیات رئیسه پیش از شروع جلسه علنی امروز یک جلسه اضطراری برای بررسی مسائل خوزستان برگزار کند چرا که وضعیت خوزستان وضعیت خوبی نیست. 

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سال ۸۳ تا به امروز مسائل و مشکلات خوزستان را بارها عنوان کردیم، افزود: توقع ما این بود که آقای قالیباف با توجه به مشکل آب شرب و آب کشاورزی امروز حداقل با تغییر دستور جلسه‌ای فوق العاده برای حل مشکل آب خوزستان برگزار می‌کرد. 

وی با بیان اینکه رئیس دولت باید در مجلس پاسخگوی وضعیت بحران آب خوزستان باشد، گفت: امروز باید پاسخ داده شود که این چه مدیریتی است که من به عنوان نماینده باید پاسخگوی مدیریت آقایان باشم. 

ناصری نژاد با تاکید بر اینکه آقای روحانی و آقای جهانگیری باید پاسخگوی این وضعیت باشند، گفت: قضیه خوزستان شوخی بردار نیست، یکی از علل خاموشی برق کم آبی است و این مسئله‌ای بوده که ما همواره به آن اشاره داشته ایم. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه مسئولان همواره اظهار می‌کنند که پیگیری‌هایی صورت می‌دهند و اعتباراتی برای حل مشکل آب خوزستان صورت گرفته است، گفت: اما هیچ گاه از این اظهارات و رفت و آمدهای مسئولین اتفاق مثبتی برای خوزستان رخ نداد. 

وی ادامه داد: پنج میلیون نخل در شادگان در معرض نابودی قرار دارد و این اتفاق همینطور در اهواز، آبادان، شوش و سایر شهرستان‌های خوزستان در حال رخ دادن است. 

ناصری نژاد با تاکید بر اینکه قصه پرغصه خوزستان باید هرچه سریع‌تر به پایان برسد، خطاب به ریاست مجلس، قوه قضائیه، دولت و شورای امنیت ملی، اضافه کرد: تا چه زمانی باید منتظر بحران و هجوم مشکلات بمانیم تا دشمن ورود کند، اغتشاش شود و بعد از آن ما به فکر خوزستان بیفتیم. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حتی از برگزاری جلسه برای خوزستان دریغ شد، گفت: به داد مردمی که صدایشان به جایی نمی‌رسد برسید، خوزستان در بین رودخانه ها، سدها و در منطقه‌ای که یک سوم آب کشور را تامین می‌کند در بی‌آبی به سر می‌برد. 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی به دنبال این هستند که خوزستان را به اغتشاش بکشانند، تصریح کرد: مردم خوزستان مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی هستند، این مردم کسانی بودند که همه چیز خود را برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب دادند. ما عاشق انقلاب و ولایت هستیم اما توقعمان این است که مسئولین نیز به داد ما برسند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز