خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

دریادار سیاری از سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۱۰

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی از تلاش‌های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به دلیل پرداخت به‌موقع مطالبات اعضای وابسته ارتش (بازنشستگان) تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی از تلاش‌های امیر «فرشاد نجفی‌پور» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به دلیل پرداخت به موقع مطالبات اعضای وابسته ارتش (بازنشستگان) تقدیر کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور

مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)

سلام علیکم

بی‌شک تلاش‌های ارزنده و متعهدانه حضرتعالی و همکاران محترمتان در پی‌گیری مطالبات و احقاق حقوق اعضای وابسته شایسته تقدیر است، لذا به حکم آیه شریفه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، بر حسب وظیفه مراتب قدردانی و سپاس این سازمان از حسن عنایت و تعامل آن ریاست محترم کمال قدردانی و سپاس اعلام می‌گردد.

به امید آن‌که در پرتو عنایت خاصه حضرت حق اهداف عالی سازمان‌های نیروهای مسلح با همکاری، همسویی و تبادل نظریات و تجربیات سازنده کلیه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی محقق گردد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌اله سیاری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز