خبرگزاری کار ایران

سرتیپ الهامی:

رشد و ارتقای علمی یکی از اصلی ترین اولویت های نیروی پدافند است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۸۹

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) این نیرو ضمن بازدید از برگزاری اولین دوره آزمون کارشناسی ارشد رشته فرماندهی و کنترل پدافند هوایی، گفت: رشد و ارتقای علمی یکی از اصلی ترین اولویت های نیروی پدافند است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین دوره آزمون کارشناسی ارشد رشته فرماندهی و کنترل در محل دانشگاه پدافند این نیرو، اظهار کرد: رشد و ارتقای علمی یکی از اصلی ترین اولویت های نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ الهامی با تاکید بر اینکه فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند باید با فراگیری دانش و تکنولوژی روز دنیا با اقتدار از مرزهای هوایی ایران اسلامی دفاع کنند، افزود:  راهبرد، برنامه ریزی و نقشه راهی که در نیروی پدافند بمنظور ارتقای علمی کارکنان این نیرو در نظر گرفته شده است قطعا صلابت نیروی پدافند را چند برابر خواهد کرد.

وی، خاطر نشان کرد: قدم های بزرگی که برای رشد علمی و بروز نگهداشتن دانش و مهارت نیروهای جوان و انقلابی این نیرو به منظور دفاع از حریم هوایی ایران برداشته شده است، موجب غرور و مایه مباهات همگان خواهد بود.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رشد و توسعه فناوری دفاعی و هوافضای کشور مرهون وجود تحصیلات و تحقیقات تکمیلی در مقاطع مختلف دانشگاهی است، خاطر نشان کرد: تهیه و تدوین رشته های مورد نیاز در دوره های عملیاتی از جمله در مقطع کارشناسی ارشد با اخذ مجوز های لازم در حال عملیاتی شدن است که چشم انداز دانشگاه و نیروی پدافند پذیرش دانشجو در مقطع دکترا خواهد بود که این مهم هم بحمد الله در حال پیگیری و اجرا می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز