خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در پایان سفر به ایلام خبر داد؛

اختصاص ۱۱۷ میلیارد تومان بودجه برای کارهای اولویت‌دار استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۸۰۴

رئیس قوه قضاییه در پایان سفر خود به استان ایلام گفت: این سفر به دو منظور اتفاق افتاد؛ اولا از سال ۹۶ تاکنون به این استان سفری انجام نشده بود و ثانیا بدلیل مشکلات استان، سزاوار است خدمت بیشتری به مردم ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود در پایان این سفر همچنین گفت: بر اساس اولویت ها و مقدورات فعلی، با کمک سایر دستگاه های ذی ربط ۱۱۷ میلیارد تومان تخصیص داده شد که برای مدت مشخص تا ظرف امسال و دو سال آینده برای کارهای اولویت‌دار هزینه شود.

وی افزود: مقرر شد با همکاری استانداری، سازمان بازرسی و سایر دستگاه ها لیستی از کلیه بنگاه های اقتصادی و مراکز تولیدی که با مشکلاتی مواجه هستند و یا پروژه هایی که نیمه تمام باقی مانده‌اند تهیه شود و کارگروه‌هایی انتخاب شود تا با کمک دولت پروژه‌های نیمه تمام، تمام شود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: در خصوص مواردی که مشکل آن‌ها، مربوط به خود قوه قضاییه است دستور داده شد تا هر چه سریع‌تر مشکلاتشان بررسی شود.

حجت‌الاسلام اژه‌ای گفت: در خصوص پرونده‌های کثیرالشاکی دستوراتی داده شد تا هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: برخی از عدم اجرای به موقع احکام گلایه داشتند که قرار شد به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد و اگر احیانا حکمی هست که صادر و قطعی شده اما اجرا نشده بررسی شود که علت عدم اجرا چه بوده و اجرا شود.

رئیس قوه قضاییه گفت: مقامات عالی قوه قضاییه از جمله رئیس دیوان عالی کشور، دادستان کل کشور، معاون اول و تعدادی از همکاران دیگر به مدت چهار تا پنج ساعت با مردم به صورت حضوری گفت و گو کردند و صحبت‌های آن ها را شنیدند. در همین جا ترتیبی داده شد که تقاضاها و نامه‌ها ثبت گردد و با آن‌ها تماس گرفته شود تا مشکلاتشان حل شود.

اژه‌ای افزود: با تعداد محدودی نیز خود بنده دیدار کردم و مطالبشام را شنیدم. در حدی که ممکن بود دستور داده شد و درخصوص مابقی این درخواست‌ها قرار شد تا هفته آینده پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز