خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا با دادستان کل کشور دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۳۷۲

رئیس پلیس راهور ناجا با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، به منظور بررسی راهکارهای تقویت همکاری و تعاملات و هم افزایی بیشتر فی مابین نیروی انتظامی و دادستانی کل کشور، صبح امروز سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دادستان کل کشور اظهار داشت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای بهبود خدمت رسانی به مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی امری ضروری است.

وی افزود: فرماندهان ناجا با مشارکت فعال در این زمینه می‌بایست شرایط بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و خدمات متقابل این مجموعه‌ها را فراهم کنند.

در این دیدار سعید عمرانی معاون مبارزه با قاچاق و جرائم سازمان یافته و رضا خشنودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل هم حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای ریاست قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی، دادستان کل کشور را موظف کرد ظرف سه هفته راهکارهای تقویت همکاری با نیروهای امنیتی و انتظامی برای کشف توطئه ها، جلوگیری از نفوذ و تعقیب باندهای سازمان یافته ارائه دهد که این جلسه در این چارچوب برگزار گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز