خبرگزاری کار ایران

فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش:

تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده جانفشانی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۲۳۶

امیر دریادار دوم بقایی در جمع تکاوران و تفنگداران دریایی در بندرعباس گفت:تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده فداکاری و جانفشانی در دفاع از مرزهای میهن عزیزمان و ارزش های نظام و انقلاب هستند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم ابوالفتح بقایی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و تکاوران منطقه یکم مستقر در بندرعباس گفت:تکاوران نیروی دریایی ارتش همواره در صحنه‌های مختلف خدمتگذار و برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود:  تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده فداکاری و جانفشانی در دفاع از مرزهای میهن عزیزمان و ارزش های نظام و انقلاب هستند.
 
دریادار دوم بقایی با اشاره به روحیه شهادت طلبی تکاوران نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: تکاوران و تفنگداران دریایی با  روحیه شهادت طلبی خود امروز دست بلند فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در میدان های رزم و در مواجهه و مبارزه با دشمنان ایران اسلامی هستید.

دریادار دوم بقایی افزود : در صحنه‌های مختلف کشور، ارتش خدمتگذار و در کنار مردم برای تامین امنیت و آسایش آن‌ها تلاش کرده است و مردم نیز با قدردانی از اقدامات صورت گرفته همواره رضایتمندی خود را از ارتش اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز