خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک سردار قریشی و متولی‌زاده پیگیری شد؛

همکاری بسیج و توانیر جهت کاهش مصرف انرژی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۰۸۶

در جلسه مشترک جانشین سازمان بسیج مستضعفین و مدیرعامل توانیر با حضور سپاه های استانی ضمن تشریح همکاری دو ارگان، رزمایش مردمی کاهش مصرف برق در سراسر کشور اجرایی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، جلسه مشترک قرارگاه امام هادی (ع) با حضور فرمانده سپاه‌های استانی، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و محمد حسن متولی زاده مدیرعامل توانیر برگزار شد. 

سردار قریشی گفت: سازمان بسیج برای نقش آفرینی در کاهش مصرف انرژی و به خصوص برق تحت عنوان «رزمایش مردمی کاهش مصرف برق» را آغاز کرده است و این رزمایش مبتنی بر کاهش مصرف در حوزه‌های گفتمانی، تبلیغی، مدیریتی و کنترلی است. 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از کاهش حداقل ۱۰ درصد از مصرف برق در کشور به واسطه‌ی این رزمایش، اظهار امیدواری کرد و ادامه داد: عوامل موثر بر افزایش مصرف و قطعی برق از جمله گرمای بی‌سابقه‌ی هوا، کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی و فعالیت‌های بی‌رویه مزارع رمز ارز هستند. 

وی مطرح کرد: بسیج ادارات و اصناف با مدیرت مصرف بهینه برق در ادارات دولتی و اصناف با نظارت بر نحوه استفاده درست از کولر‌های گازی و آبی در ادارات و اصناف به دنبال مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف برق می‌باشد. 

در ادامه‌ این نشست اقدامات گفتمانی تبلیغاتی سازمان بسیج مستضعفین جهت کاهش مصرف انرژی با بهره گیری از همه‌ی ظرفیت‌ها توسط معاونین فضای مجازی، فرهنگی و بسیج صدا و سیما تشریح گردید که از مهمترین آن‌ها می‌توان اجرای پویش «برای مردم» در فضای مجازی، رزمایش مردمی کاهش مصرف برق، تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی، تولیدات هنری، کلیپ، موشن، پوستر و زیرنویس تلویزیونی را نام برد. 

در پایان این نشست نیز تعدادی از سپاه‌های استانی و مدیران توزیع برق استانها گزارش اقدامات خود را تشریح و مقرر شد که هر استان با شهرستان‌های تابعه‌ی خود نشست مشترک برگزار کند تا رزمایش مردمی کاهش مصرف برق در سراسر کشور اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز