خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانواده مرحوم تویسرکانی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۹۴

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در منزل مرحوم احمد تویسرکانی رئیس فقید و سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با خانواده او دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، ذبیح‌الله خداییان روز گذشته با حضور در منزل مرحوم احمد تویسرکانی رئیس سابق و فقید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با خانواده او دیدار کرد.

خداییان در این دیدار با یادآوری تلاش‌ها و اقدامات موثر مرحوم تویسرکانی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

وی از مرحوم تویسرکانی به عنوان یکی از مدیران خوش‌نام و باتجربه دستگاه قضایی یاد کرد و از زحمات وی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قدردانی نمود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به همسر مرحوم  تویسرکانی تصریح کرد: بی شک همراهی ارزشمند شما نقش بی‌بدیل و تعیین کننده‌ای در خدمات ایشان در دستگاه قضایی به خصوص سازمان ثبت اسناد و املاک کشور داشته است.

همسر مرحوم تویسرکانی نیز با تشکر از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، برای وی و مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موفقیت را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

در پایان این دیدار، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اهدای لوح سپاس از خانواده محترم رئیس سابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز