خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش:

ارتش امکانات خود را جهت تسهیل روند واکسیناسیون عمومی، پای کار آورده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۸۴

دریادار دوم پزشک مصطفی مداح گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شده است.

به گزارش ایلنا، دریادار دوم پزشک مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی افزود: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شده است.

وی با بیان اینکه امروز با تلاش متخصصان داخلی به واکسن کرونا دست پیدا کرده‌ایم، افزود: به زودی حجم بالایی از واکسن در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد؛ لذا نیاز است برای تسهیل در روند واکسیناسیون عمومی از مکان‌هایی با استاندارد‌های بهداشتی و اجتماعی برخوردار باشیم تا ضمن تکریم مردم، کار واکسیناسیون به سهولت انجام شود.

مداح با بیان اینکه امکان دارد روزانه واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر را انجام دهیم، عنوان کرد: ارتش یکی از سازمان‌هایی است که امکانات خود را پای کار می‌آورد و همچنین دیگر سازمان‌های نیرو‌های مسلح نیز در این رابطه کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با آمدن واکسن ایرانی، این ویروس منحوس را در کشور نابود کنیم و فعالیت‌های اجتماعی به شرایط عادی برگردد.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه استفاده از پروتکل‌های بهداشتی در سطح نیرو‌های چهارگانه گفت: پادگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش امروز از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت و بهداشت برخوردارند؛ همچنین کار واکسیناسیون کارکنان طبق شیوه نامه‌های وزارت بهداشت در ارتش انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز