خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع:

مهمترین حربه دشمنان، ایجاد مشکلات اقتصادی برای مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۶۸۱

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: در حال حاضر مهم‌ترین حربه دشمنان علیه نظام اسلامی، ایجاد فقر و مشکلات اقتصادی مردم است.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین جلسه ملاقات مردمی با هیئت رئیسه وزارت دفاع با حضور امیر سعید شعبانیان، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع برگزار شد.

امیر شعبانیان در این جلسه با ضروری دانستن رسیدگی به حل مشکل مردم و افراد نیازمند و گرفتار در شرایط اقتصادی امروز، گفت: خدمت به مردم و رفع گرفتاری آنان نعمتی است که خداوند به انسان می دهد و در همین راستا باید از لحظاتی که حضرت حق برای احسان به مردم عطا می کند، استفاده شود.

وی افزود: در این دیدار چهره به چهره و صمیمی که با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی با جمعی از ایثارگران، بازنشستگان، کارکنان و خانواده محترم آنان برگزار شد، به منظور تسریع و تسهیل در رسیدگی به مشکلات مراجعان، رئیس بازرسی وزارت دفاع، رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند و مساعدت های ممکن (خدمتی، مالی، درمانی و ...) انجام و اوامر مقتضی جهت پیگیری سریع از مبادی مربوط صادر شد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین حربه دشمنان علیه نظام اسلامی، ایجاد فقر و مشکلات اقتصادی مردم است، گفت: مردم از مسئولان توقع بجا دارند و ما نیز به زعم خود اهتمام ویژه ای در راستای بهبود وضعیت مردم و رفع مشکلات آنان داریم.

امیر شعبانیان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افراد و احتمال افزایش انتقال ویروس کرونا، جلسات ملاقات مردمی با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات شهروندان در تمامی روزهای هفته با تعداد محدودی از مراجعه کنندگان در دستور کار حوزه ارتباطات مردمی وزارت دفاع قرار دارد.

وی در پایان گفت: به طور متوسط هر سال حدود ۲ هزار درخواست در موضوعات، خدمات اداری و رفاهی، استخدام، شکایت، خبر و گزارش، ایده، طرح و پیشنهاد، مساعدت مالی و درمانی دریافت، پیگیری و پاسخ داده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز