خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام‌ اژه‌ای در دیدار وزیر دفاع و معاونانش:

قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۵۷۷

رئیس دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و یکی از مهمترین ارکان این تحول استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور در جهت رسیدگی به امور مردم است.

به گزارش ایلنا،‌ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به همراه معاونان این وزارتخانه صبح امروز با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این دیدار با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری، برای رئیس قوه قضائیه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت کرد.

امیر حاتمی با ارائه گزارشی از وضعیت، اقدامات و دستاورد‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حوزه‌های مختلف از جمله میزان آمادگی دفاعی کشور در مقابله با تهدیدات ارائه کرد.

رئیس قوه قضاییه نیز با تشکر از ابراز محبت وزیر دفاع و معاونانش و اظهار خرسندی از اقدامات، پیشرفت‌ها و توانمندی‌های حوزه دفاعی کشور بر لزوم تقویت آمادگی دفاعی نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عنوان کرد: قوه قضاییه با قدرت در مسیر تحول حرکت می‌کند و یکی از مهمترین ارکان این تحول استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه بخش‌ها و دستگاه‌های کشور در جهت رسیدگی به امور مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز