خبرگزاری کار ایران

رئیسی در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی:

مصمم هستیم کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۹۶

رییس‌جمهور منتخب گفت: دولت جدید مصمم است با تلاش شبانه روزی در مسیر جلب اعتماد مردم و برطرف کردن مشکلات آنان و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و آبادانی پایدار گام بردارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با آیت‌الله‌العظمی لطف الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه مردم گرفتار مشکلات فراوانی هستند و باید گشایشی در زندگی آنها ایجاد کنیم، اظهار کرد: دولت جدید با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و با دعای مراجع عالیقدر تقلید مصمم است با تلاش شبانه روزی در مسیر جلب اعتماد مردم و برطرف کردن مشکلات آنان و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و آبادانی پایدار گام بردارد.

رئیس جمهور منتخب دغدغه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در خصوص ارتباط گسترده با کشورهای همسایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تقویت و ایجاد مناسبات و روابط همه‌جانبه با کشورهای همسایه از اولویت‌های دولت بنده خواهد بود و اینگونه روابط را به نفع ایران و کشورهای همسایه می دانیم.

 آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت تلاش برای رفع گرفتاری های مردم اظهار داشت: بی تردید با ویژگی‌ها و محاسنی که از شما سراغ داریم می توانید گام های مفید و موثری در بهبود وضعیت زندگی مردم بردارید و در این راه دعاگوی شما هستیم.
این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم گرفتاری‌های فراوانی دارند و هر روز بر ابعاد آن اضافه می‌شود گفت: امروز مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش شما قرار گرفته است و مردم نیز چشم امید به شما دوخته اند لذا هر مقدار که در توان دارید باید برای کمک به مردم تلاش کنید.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارتباط موثر با جهان اسلام و کشورهای همسایه را حائز اهمیت دانست و گفت: برقراری و تقویت ارتباط مسالمت آمیز با جهان اسلام و به ویژه کشورهای همسایه از اهمیت زیادی برخوردار است که نباید از آن غفلت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز