خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

در اردوگاه‌ها شرایط رزم واقعی به دانشجویان آموزش داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۳۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از اردوگاه شهید ستاری در منطقه کلار دشت ضمن بازدید از کلاس‌ةای آموزرشی تاکید کرد که در اردوگاه‌ها شرایط رزم واقعی به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

به گزارش ایلنا،  امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در منطقه جنگل کلاردشت بازدید و امور آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی  در جمع استادان و فرماندهان این اردوگاه با تقدیر از مسئولین و برگزارکنندگان اردوگاه‌های سه‌گانه ارتش، با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی اردوگاه‌ها از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است، تصریح کرد: این مراکز آموزشی، محلی برای دانشجویان دانشگاه‌های افسری است که آموزش‌های تئوریک خود را به صورت عملی مورد آزمایش و تمرین قرار دهند.

نصیرزاده افزود: استادان دانشگاه در این اردوگاه‌ها با وجود شرایط سخت، دانشجویان را به صورت عملی، تمرین و آموزش می‌دهند که همین امر موجب افزایش توان رزمی و ورزیدگی آنها شده است.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه اردوگاه‌های کویر، کوهستان و جنگل هر کدام آموزش مخصوص خود را دارد، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه‌های افسری انواع آموزش‌های ویژه در این اردوگاه‌ها را فرا می‌گیرند تا اگر در رزم شرایط سختی پیش آمد، بتوانند با آن مقابله کنند. برگزاری این اردوگاه‌ها علاوه بر آموزش و آمادگی، موجب شادابی، شور و نشاط دانشجویان می‌شود.

وی با اشاره به شعار دانشگاه شهید ستاری با عنوان هر سال بهتر از سال قبل، گفت: آموزش در اردوگاه‌ها در سال جدید نسبت به سال‌های قبل بهتر و به روز شده است و دانشجویان با استفاده از روش‌های مبتکرانه، شرایط رزم واقعی را در این دوره‌ها آموزش می‌بینند.

امیر نصیرزاده در پایان با تقدیر از حضور پیشکسوتان در اردوگاه‌های دانشگاه‌های افسری، تصریح کرد: بهره‌مندی از تجربیات پیشکسوتان، سیاست دانشگاه شهید ستاری و مراکز آموزشی نیروهای هوایی ارتش است و حضور پیشکسوتان و انتقال تجربیات به دانش آموزان و دانشجویان قابل تقدیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز