خبرگزاری کار ایران

رئیسی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بازگرداندن اعتماد مردم به نظام و حاکمیت باید نخستین دغدغه همه مسئولان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۵۳

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز دوشنبه، با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار با تبریک انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت، مسائل و چالش‌های پیش‌روی حوزه فرهنگ و برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ارائه کرد.

وی با اشاره به عملکرد موفق رئیسی در مدت ریاست بر قوه قضائیه و نقش آن در افزایش سرمایه اجتماعی کشور، اظهار داشت که با ابزار فرهنگ و هنر می‌توان این رویه و عملکرد را به نحو شایسته‌ای استمرار بخشید.

رئیسی نیز در این دیدار از اظهار محبت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و گزارش وی تشکر و تاکید کرد که بازگرداندن اعتماد مردم به دولت و حاکمیت، مهم‌ترین وظیفه دولتمران است.

وی با اشاره به این که در مدت اداره قوه قضائیه نیز در عمل اثبات کردیم که حکومت برای مبارزه با فساد اراده قاطع و واقعی دارد، تصریح کرد: اولین دغدغه همه مسئولان باید بازگرداندن اعتماد مردم به نظام و حاکمیت باشد.

رئیسی خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که دولتمردان واقعا به دنبال حل مشکلات آنها هستند.

رئیس جمهور منتخب، توجه ویژه به اقتصاد فرهنگ و هنر و اشتغال اهالی هنر را، از جمله دغدغه‌های دولت سیزدهم برشمرد.

رئیس جمهور منتخب، هم‌افزایی همه نهادهای فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: نهادها و فعالان حوزوی، دانشگاهی و نخبگانی باید در حوزه فرهنگ فعالیت‌های جریان‌ساز داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز