خبرگزاری کار ایران

قالیباف در آیین تکریم و معارفه رؤسای قوه قضاییه:

مردم دیگر هیچ بهانه‌ای را از ما نمی‌پذیرند/ باید بتوانیم ثبات اقتصادی، امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۶۳

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت وجود ندارد. همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و مقام معظم رهبری و پیشگاه خدا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در آیین تکریم و معارفه رؤسای قوه قضاییه ضمن تبریک به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، اظهار کرد: به برادر عزیز و گرانقدرم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خسته نباشید می‌گویم؛ اطمینان دارم که با شناختی که از آقای محسنی اژه‌ای دارم و بل شناختی که از قوه قضاییه دارم، ان شاالله این حرکت با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ما امروز در کشور در شرایط سختی به سر می‌بریم. شرایط برای مردم سخت‌تر از همیشه است؛ هم از بُعد مسائل اقتصادی و هم از بُعد مسائل اجتماعی، سرمایه‌های اجتماعی ما رو به کاهش است و اعتماد مردم روز به روز کاهش می‌یابد. البته خداوند را شاکریم که یک دوره جدیدی در اداره کشور آغاز شده و در آستانه شروع به کار و مسئولیت‌پذیری در یک دوره جدید هستیم. این فرصت یک دوره بسیار کم نظیر است. این توقع به حق مردم از ماست و مردم هیچ بهانه‌ای را از ما نخواهند پذیرفت.

وی تأکید کرد: هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت وجود ندارد. همه ما ملزم به کارآمدی و پاسخگویی در مقابل مردم و مقام معظم رهبری و پیشگاه خدا هستیم.

قالیباف ادامه داد: ما ملزم هستیم به اینکه با کارآمدی یک زندگی خوب را با اولویت محرومان و مستضعفان رقم بزنیم و آن را تحقق دهیم. ما باید بتوانیم ثبات اقتصادی و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم .

رئیس مجلس یازدهم اظهار کرد: روشن است بار اصلی این مسئولیت به عهده دولت محترم در آینده است؛ چراکه اساس ظرفیت‌های کشور در اختیار دولت و قوه مجریه است. روشن و مشخص است که دو قوه دیگر باید این فعالیت‌ها را تکمیل کنند و نقش کلیدی در همکاری و همراهی و هم‌افزایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم باید آثار این همکاری نه تنها در حد سران سه قوه بلکه باید تا آخرین رده‌های سطوح مسئولیتی دیده شود. 

قالیباف افزود: تعامل بین قوا بابد به خروجی‌های یکپارچه بیانجامد و رضایت خداوند تبارک و تعالی را در رضایت مردم ببینیم به طوریکه این یکپارچگی را در عمل و خدمت به مردم با همه وجود هم خودمان حس کنیم و هم مردم بر آن صحه بگذارند.

وی ادامه داد: ما باید به سنت‌های الهی باور داشته باشیم و ایمان داشته باشیم نسبت عملکرد، هدف‌ها و نیت‌هایمان برای خدا و به نفع مردم باشد. جنس کارهای ما از جنس کارهای جهادی پرتلاش باشد و جنس کار ما از این باشد که هم خوب کار کنیم و اثربخشی کار خود را در جامعه ببینیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دغدغه واقعی همه ما مسئولان نظام وابسته به نقش ما در زمینه عدالت و عدالت گستری است این وظیفه همه ماست که در این مسیر حرکت کنیم و گام دوم و جوانگرایی و انقلابی‌گری هم در همین چارچوب تعریف می‌شود. انشاالله در این مسیر با هم و تلاش یکایک ما و همراهی مردم، گام‌های جدی برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز