خبرگزاری کار ایران

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قوه قضاییه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۹۲

مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه با حضور مسئولان لشکری، کشوری و قضایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه با حضور مسئولان لشکری، کشوری و قضایی صبح امروز (چهاردهم تیرماه) آغاز شد.

در این مراسم که به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی محدود است؛‌ تعدادی از مسئولان عالی کشور از جمله  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، محمدباقر قالیباف، اسحاق جهانگیری و تعدادی از مقامات کشوری، لشکری و قضایی حضور دارند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس جدید دستگاه قضا را به وی تقدیم کرد.

همچنین رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اهدای لوحی از زحمات آیت الله رئیسی در قوه قضاییه تقدیر و تشکر کرد.

دهم تیر ماه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم با تأکید بر اهتمام جدی به مأموریت‌های دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول موجود، «گسترش فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی»، «گماردن نیرو‌های کارآمد و جهادی در مسئولیتها»، «ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و در عین حال برخورد قاطع با تخلفات» و «ارتباط با متن مردم» را از جمله انتظارات خود از رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز