خبرگزاری کار ایران

در دیدار رحمانی‌فضلی با رئیسی مطرح شد؛

تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات/ تبیین ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی عرصه مدیریت سیاسی و امنیت داخلی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۶۹

وزیر کشور در دیدار با رئیس جمهور منتخب با تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری، گزارشی از وضعیت امنیتی و سیاسی کشور و عملکرد وزارت کشور و دستگاه‌های تابعه در بخش های مختلف از جمله در عرصه انتخابات، ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در  دیدار سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور منتخب  با ارائه گزارشی از دستاوردها و برنامه های در دست اقدام وزارت کشور، و همچنین  نحوه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و با تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در انتخابات، برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.
 
وی در ادامه همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت کشور، اقدامات وزارت کشور، ظرفیت های موجود و چالش‌های پیش رو در حوزه‌های مختلف مدیریت سیاسی و امنیت داخلی پرداخت.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تشکر از اظهار محبت وزیر کشور و گزارش ایشان، از زحمات و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: دولت مردمی خود را متعهد به رأی مردم می‌داند و با پایبندی به شعارها و وعده‌هایش برای تغییر در وضع موجود و بهبود زندگی مردم و صیانت از حقوق آنها، از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز