خبرگزاری کار ایران

نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال بدهی ۷۶ نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۲۱۱

مدیر کل زندان‌های استان تهران اعلام کرد: در تداوم طرح نذر هشتم، از اوایل خردادماه سال جاری تاکنون، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ ۳۴ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال بدهی ۷۶ نفر زندانی نیازمند را پرداخت کردند.

به گزارش ایلنا، سید حشمت‌الله حیات‌الغیب در مراسم ادای دیگری از نذر هشتم که با حضور تعدادی از نیکوکاران استان تهران و در محل سالن کنفرانس برگزار شده بود، اظهار داشت: با اجرای طرح نذر هشتم که به نیت امام رضا (ع) و از طرح های ابداعی رئیس سازمان زندان‌ها در جهت ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری می باشد هشتم هر ماه تعدادی از زندانیان نیازمند و معسر از پرداخت دیون با مساعدت مراجع قضایی و پرداخت بدهی توسط نیکوکاران آزاد می‌شوند.

وی ادامه داد: نیکوکاران استان تهران مانند همیشه برای کار خیر و آزادی زندانیان نیازمند پیشقدم هستند و دستگاه قضایی نیز با جدیت زمینه‌های تخفیف مجازات و آزادی آنان را فراهم می نماید و امروز با دستان توانمند نیکوکاران، تعداد ۷۶ نفر از زندانیان نیازمند استان تهران برگه آزادی خود را دریافت نمودند.

حیات الغیب تصریح کرد: بیشترین کمک های نیکوکاران در سال جاری طی هفته قوه قضائیه بوده، پرونده بیش از صد نفر زندانی نیازمند با محکومیت مالی و شاکی خصوصی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تعداد ۷۶ نفر  با پرداخت بدهی یا رد مال و جلب رضایت شکات  آزاد شده، پرونده های مابقی زندانیان نیز در حال پیگیری است.

وی در پایان با تقدیر از نیکوکاران حاضر در مراسم گفت: امروز ۱۵ نفر از زندانیان آزاد شده با همراه خانواده هایشان در این مراسم حضور یافته اند و امیدوار هستیم با کمک مهارت های فنی و حرفه ای که در زندان و طی ایام حبس آموخته اند و پیگیری کارشناسان مرکز مراقبت بعد از خروج، وارد بازار کار شده، راه صحیح زندگی را در پیش بگیرند.

همچنین در این مراسم که علی اسمعیلی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان تهران نیز حضور داشت، از سوی مرکز مراقبت بعد از خروج بسته‌های حمایتی و معیشتی به مددجویان آزاد شده اهداء گردید.

مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران به نشانی انتهای بلوار آیت الله کاشانی- شهرزیبا- جنب کانون اصلاح و تربیت- مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران و تلفن های ۴۴۳۳۰۰۰۶ آماده پاسخگویی به نیکوکاران و نیز مددجویان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز