خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیام هایی جداگانه؛

روسای جمهور اندونزی و اوگاندا به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۴۵

روسای جمهور اندونزی و اوگاندا در پیام‌های جداگانه پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در اندونزی، «جوکو ویدودو»  با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اندونزی، انتخاب رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

وی، انتخاب رئیس جمهور را منعکس کننده  اعتماد مردم ایران به مدیریت توانمند دانست و ابراز امیدواری کرد که در دوره تصدی ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رییسی، پیشرفت، رفاه و بهره مندی از صلح و امنیت با دوام ایران تداوم یابد.  

رییس جمهوری اندونزی اضافه کرد: برای اندونزی، ایران یکی از مهمترین شرکای منطقه ای است که سابقه روابط دوستانه میان دو کشور به بیش از ۷۰ سال می رسد.  

ویدودو در این پیام بر تعهد اندونزی برای همکاری نزدیک دو کشور در راستای ارتقاء روابط دوسویه و نیز صلح جهانی تاکید کرد.

همچنین براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا، «یووری موسه ونی» رییس جمهوری اوگاندا نیز با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت اوگاندا، انتخاب رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به اینکه اوگاندا و ایران روابط دوجانبه صمیمانه ای دارند، ابراز امیدواری کرد در طول دوره ریاست جمهوری حجت الاسلام  رییسی، منافع و رفاه متقابل دو جانبه تعمیق و تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز