خبرگزاری کار ایران

درپیامی؛

درویشیان انتصاب محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۷۸

رییس سازمان بازرسی کل کشور انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین درویشیان به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه ای دامت توفیقاته
ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سوابق درخشان جنابعالی در نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر قضا و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و اجرای قانون با برپایی دادگاه های عادلانه و نیز توانمندی ها و اشراف کامل حضرتعالی به چالش ها و ظرفیت های عدلیه، موجب اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی با انتصاب فردی خوشنام از بدنه ی قوه قضاییه به ریاست آن گردید و تداوم بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول این قوه مهم شد.

اینجانب و مجموعه همکاران سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر حضرتعالی در پیشبرد اهداف عالیه قوه و این سازمان به منظور نظارت موثرتر بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی کشور، دوام توفیق بیش از پیش جنابعالی را در پرتو عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند منان خواستارم.

حسن درویشیان
۱۰ تیرماه  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز