خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان قدس رضوی:

ساخت واکسن ایرانی مقابله با کرونا در اذهان ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۸۲

تولیت آستان قدس رضوی گفت: قرار گرفتن نام ایران عزیز در میان ۶ کشور دارنده فناوری ساخت واکسن ویروس کرونا، در شرایطی که در اوج تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و دارویی کشورهای غربی به ویژه آمریکا قرار داریم، مجاهدتی بزرگ به شمار می‌رود که از اذهان پاک نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام احمد مروی روز سه شنبه با ارسال پیامی به رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با تبریک ساخت واکسن «کوو ایران برکت» توسط محققان این ستاد، افزود: اینجانب دستاورد بزرگ جوانان نخبه ایرانی را در ساخت واکسن "کوو ایران برکت"، که نشان از همت و غیرت استعدادهای این سرزمین دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به واکسن تولید داخل، برگ زرین و افتخار بزرگی است که در سایه اتکال به خداوند متعال و تکیه بر توانمندی جوانان برومند ایران اسلامی به دست آمده است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: این موفقیت عظیم را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تبریک عرض کرده، مراتب تقدیر و تشکر خود را از دست‌اندرکاران، نخبگان و جوانان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که باعث امنیت، سلامت و تقویت عزت و اقتدار ملی شده‌اند، اعلام می‌کنم و در جوار بارگاه منور رضوی، بالندگی و پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز