خبرگزاری کار ایران

محمدصالحی در تذکر شفاهی:

جابجایی چند رأس گاو در کشور مانند قاچاق اسلحه، مهم و دردسرآفرین شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۶۲

عضو کمیسیون امور داخلی کشور گفت: جابجایی چند رأس گاو در کشور برای دامداران گرفتاری اداری شدید پیش آورده و مانند قاچاق اسلحه، مهم و دردسرآفرین شده است، در حالی که برای خروج از کشور دام ها سبک و سنگین افسارگسیخته و کسی جلودار آنها نیست، این موضوع آینده دامداری را پرمخاطره می کند.

به گزارش ایلنا، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: ملت بزرگ ایران بار دیگر در آزمونی ماندگار به دشمنان و بیگانگان ثابت کردند که همواره پشتیبان و یاور نظام اسلامی هستند و دشمنان شکست خورده همچنان بر طبل تفرقه می کوند و کوس رسوایی خود را در کوچه بازار جهان می زنند. در روزهای سرافرازی ایران عزیز، دشمن قدّار آمریکا فریبکار همانند تربیت ستوران و آیینه داران در محله کوران است. آینده نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه آن در گرو همت ملت سربلند و جوانان غیرتمند و فرهیخته است و هرگز به دشمنان باج نخواهند داد.

نماینده فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: چرا با وجود تامین بودجه طبق بند (و) تبصره ۲ قانون همچنان در پرداخت و آماده سازی معوقات فرهنگیان اعزام به خارج تعلل می شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به خشکسالی فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین و میاندشت لازم است از اعتبارات سازگار با خشکسالی جهت آبرسانی سیال به باغ ها و واحدهای دامداری و لانه گذاری مساعدت و تامین اعتبار شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم در ادامه یادآور شد: جابجایی چند رأس گاو در کشور برای دامداران گرفتاری اداری شدید پیش آورده و مانند قاچاق اسلحه، مهم و دردسرآفرین شده است، در حالی که برای خروج از کشور دام ها سبک و سنگین افسارگسیخته و کسی جلودار آنها نیست، این موضوع آینده دامداری را پرمخاطره می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز