خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت با رئیسی دیدار کرد/ تاکید رئیس‌جمهور منتخب بر اقدامات فوری برای ثبات‌بخشی به بازار

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۰۴

وزیر صنعت، معدن و تجارت با سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با رئیس جمهور منتخب، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه ارائه کرد.  

وزیر صمت در این دیدار با تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش و چالش‌های حوزه صنعت و تجارت ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر صمت و گزارشی که از وضعیت این وزارتخانه ارائه کرد، تأکید کرد دولت مردمی به دنبال آن است که با اقدامات فوری به بازار ثبات بخشد تا وضعیت بازار برای همه مردم قابل پیش بینی باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که دولت با هدایت، حمایت و نظارت بر چرخه تولید تا توزیع و مصرف کالا، تلاش خواهد کرد آرامش نسبی بر بازار حاکم شود و مردم به راحتی بتوانند کالاهای اساسی مورد نیازشان را تأمین کنند. 

رئیس جمهور منتخب این نکته را هم متذکر شد که با طراحی برنامه های بلند مدت برای جلوگیری از تلاطم و تکانه ها در بخش صنعت و تجارت، فعالان این حوزه ها می توانند در فضایی شفاف، سالم و رقابتی فعالیت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز