خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده:

قصد داشتم کشور را از روزمرگی و بی‌برنامگی نجات دهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۶۶۳

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امیدواریم فضل الهی شامل شود و در اینده شاهد مسائل بدتری نباشیم، شرایط اجتماعی بعد از اتفاقات ۹۶ و ۹۸ جامعه را به نقطه ای رسانده بود که مردم از بدنه حکومت ناراضی بودند ، از بیرون هم فشارهایی مثل تحریم و‌مخالفت با جمهوری اسلامی وارد می شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن مهرعلیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی خود، اظهار کرد: در مناظرات هم گفتم اشتباه می کنید و این روش اعلام برنامه نیست، برای ارایه برنامه توسعه باید نوع چیدمان و‌نحوه گفتمان طوری باشد که جامعه اقناع شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری‌ افزود: باید به عنوان فرهنگ این موضوع را باب کنیم که مردم به دنبال منطق باشند. علت ورود من به انتخابات ۱۴۰۰ همین بود. 

مهرعلیزاده گفت: من عمدتا مدیر اجرایی عملیاتی و اقتصادی بوده ام و‌بر همین اساس هم حرکت می کردم ما در این ۴۰ سال انواع و اقسام برنامه ها را داشتیم اما الگوی مناسب شناخته شده در دنیا نداشتیم. 

وی‌ ادامه داد: هیچ یک از برنامه‌ها در این ۴۰ سال خاصیت برنامه کامل مدون و صحیح را نداشت. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: من برنامه سوشیال مارکت اکانمی را هدف قرار داده بودم و قصد داشتم کشور  را از روزمرگی و بی برنامگی نجات بدهم.

وی یادآور شد:  امیدواریم فضل الهی شامل شود و در اینده شاهد مسائل بدتری نباشیم، شرایط اجتماعی بعد از اتفاقات ۹۶ و ۹۸ جامعه را به نقطه ای رسانده بود که مردم از بدنه حکومت ناراضی بودند ، از بیرون هم فشارهایی مثل تحریم و‌مخالفت با جمهوری اسلامی وارد می شد. 

وی افزود: اصلاح طلبی ریشه در اعتقادات ما دارد و از اساس در مشی اعتقادی ما و تاریخ ما هم اصلاح طلبی وجود داشته است. مردم ایران ذاتا اصلاح طلب بوده‌اند و در ذات آنها بوده و هست. 

مهرعلیزاده اضافه کرد: خدشه‌هایی در طی انتخابات وارد شد هدفی مشخص داشت و در مجموع بی تصمیمی ها در هدایت جریان اصیل اصلاح طلبی تاثیر زیادی داشت.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز