خبرگزاری کار ایران

رشد ۵۵ درصدی اراضی و املاک مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۵۲

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اعلام کرد: مجموع املاک خریداری شده از سال ۸۰ تا اردیبهشت ۹۸، ۶۳۶۵ متر و مجموع املاک اجاره شده ۱۵۸۷ متر بود، در مقابل از اردیبهشت ۹۸ تا پایان خرداد سال جاری، املاک و اراضی خریداری شده ۹۸۵۰ متر و املاک اجاره شده به ۱۸۸۰ متر رسید.

به گزارش ایلنا، کمیسیون ساماندهی املاک مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اعلام کرد: از آنجایی که در گذشته قریب به اتفاق املاک خریداری شده توسط هیات مدیره‌ها به نام دادگستری استان یا قوه قضاییه بود، مشکلاتی را در انتقال و ارتقای املاک در استان‌ها به دنبال داشت. بر همین اساس کمیسیون ساماندهی املاک مرکز با هدف ارتقای املاک مرکز در استان‌ها تشکیل و به دنبال آن املاک خریداری شده در استان‌ها به نام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ثبت شد.

براساس این گزارش، از سال ۱۳۸۰ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۸، مجموع املاک خریداری شده ۶ هزار و ۳۶۵ متر و مجموع املاک اجاره شده هزار و ۵۸۷ متر است. در همین مدت زمان املاک خریداری شده توسط وکلا سه هزار و ۳۶ متر و املاک اجاره شده توسط وکلا ۹۷۲ متر بود همچنین املاک خریداری شده توسط کارشناسان سه هزار و ۳۲۹ متر و املاک اجاره شده توسط کارشناسان ۶۱۵ متر است.

این در حالی است که بعد از اردیبهشت سال ۱۳۹۸ تا پایان خرداد ۱۴۰۰، مجموع املاک و اراضی خریداری شده ۹ زهرا و ۸۵۰ متر و مجموع املاک اجاره شده هزار و ۸۸۰ متراست. در همین مدت زمان املاک خریداری شده توسط وکلا هزار و ۷۶۱ متر و املاک اجاره شده توسط وکلا هزار و ۶۴۵ متر بود همچنین املاک خریداری شده توسط کارشناسان سه هزار و ۳۶۹ متر و املاک اجاره شده توسط کارشناسان ۲۳۵ متر است. مجموع اراضی خریده شده توسط وکلا و کارشناسان نیز چهار هزار و ۷۲۰متر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز