خبرگزاری کار ایران

محجوب در مراسم تجدید میثاق با شهدای هفتم تیر:

برای ادامه راه شهید بهشتی، نباید پیگیری دغدغه‌های کارگران و بازنشستگان را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۲۷۶

دبیرکل خانه کارگر گفت: گرامیداشت یاد و راه شهید بهشتی در این است که کار تشکیلاتی را جدی دنبال کنیم و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات کارگران و بازنشستگان را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در مراسم تجدید میثاق اعضای خانه کارگر با شهید بهشتی و شهدای هفتاد و دو تن، ضمن تقدیر و تشکر از از تلاش‌ها و زحمات هیات اجرایی خانه کارگر و خانه کارگر شهر ری، طی سخنانی گفت: شهید بهشتی به کار تشکیلاتی بیش از هر کسی معتقد بود و حتی یک وقت‌هایی ایشان را به قدرت‌طلبی متهم می‌کردند اما من شهادت می‌دهم که تنها وجهی که در وجود او نبود، قدرت‌طلبی بود.

وی در ادامه با ذکر خاطره‌ای به ماجرای تلاش‌های منافقین برای سندسازی علیه شهید بهشتی در ماجرای اشغال لانه جاسوسی اشاره کرد.

دبیرکل خانه کارگر در بخش دیگری از سخنان خود به جلسه روز هفتم تیر اشاره کرد و بیان داشت: در آن جلسه که مطابق معمول از ۴-۵ شروع شد و بعد از چند ساعت دیگر سران قوا به جلسه ملحق می‌شدند، آن حادثه انفجار رخ داد. در ابتدای جلسه شهید بهشتی خبری را نقل کردند از مراجعه مسعود رجوی به ایشان که رجوی در آن مراجعه خیلی متأسف بود از اینکه نتوانسته سازمان را کنترل کند و اینکه سازمان از دست خارج شده است و گفتند که رجوی درخواست داشته که قدری به سازمان میدان داده شود تا بتواند آن‌ها را کنترل کند که البته این درخواست رجوی با پاسخ منفی شهید بهشتی مواجه شده بود.

محجوب در ادامه اظهار داشت: این نشان می‌دهد که اگر آنطور که شایعه و داستان سازش را نسبت به این شهید مظلوم مطرح می‌کنند، ایشان اهل سازش بود می‌توانست در برابر منافقین کوتاه بیاید و شاید از این حادثه ترور هم جلوگیری می‌شد اما چنین کاری نکرد.

وی افزود: با الگوگیری از شهید بهشتی باید بدانیم که وظیفه همه ما کار تشکیلاتی است و شهید بهشتی در کار تشکیلاتی نیز اعتقادی عمیق به شوراهای اسلامی و به ویژه حقوق کارگران داشت.

محجوب تصریح کرد: گرامیداشت یاد و راه شهید بهشتی در این است که کار تشکیلاتی را جدی دنبال کنیم و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات کارگران و بازنشستگان را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز