خبرگزاری کار ایران

حاجی پور در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش:

مصادیق صلاحیت و شایستگی معلمان در لایحه رتبه‌بندی تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۱۱۲

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از تعیین مصادیق صلاحیت و شایستگی معلمان در لایحه رتبه بندی خبر داد و گفت: همچنین این احتمال برگزاری جلسات چند نوبته و شبانه روزی برای اتمام بررسی‌‎ها وجود دارد.

رضا حاجی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در نشست امروز لایحه رتبه بندی معلمان با دقت فراوان مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون قصد دارد هرچه سریع‌تر لایحه رتبه بندی را به صورت دقیق و صحیح بررسی کرده و مطالبات معلمان را لحاظ کند افزود: در نشست امروز بحث های بسیار فشرده و دقیقی درباره واژگان مورد نیاز رتبه بندی و تعاریف این لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: براین اساس، برخی از مفاد لایحه رتبه بندی تا بند ۴ ماده ۲ از جمله تعیین مصادیق صلاحیت و شایستگی معلمان به تصویب اعضا رسید.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: حتی در نشست امروز کمیسیون بحث شد تا در صورت لزوم کمیسیون به صورت چند نوبته و شبانه روزی مورد بررسی و نهایتا لایحه رتبه بندی را جهت طی نمودن مراحل بعدی قانونگذاری به صحن علنی تقدیم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز