خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ صباحی‌فرد:

اقتدار نیروهای مسلح مایه ترس دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۸۸

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سربازان، ستون اقتدار نیروهای مسلح هستند و اقتدار نیروهای مسلح مایه عزت کشور و موجب ترس دشمنان است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدیدالورود منطقه پدافند هوایی جنوب (بوشهر) گفت: سربازان، ستون اقتدار نیرو‌های مسلح هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه و عظمت ایران اسلامی را تحقق می‌بخشند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح مایه عزت کشور و موجب ترس دشمنان است، گفت: کارکنان وظیفه دوشادوش سایر نیروی انسانی نقش خطیر و ارزنده‌ای در تولید امنیت و صلابت ایران اسلامی دارند.

صباحی‌فرد با تاکید بر اجرای طرح «مهارت‌آموزی» کارکنان وظیفه، خاطرنشان کرد: ارتقای جذابیت دوران خدمت برای سربازان، خانواده‌ها و اصلاح نگرش جامعه، افزایش نشاط و رضایت در طول دوران خدمت سربازی، افزایش اثربخشی خدمت کارکنان وظیفه و تقویت بنیه دفاعی نیرو‌های مسلح و افزایش مهارت‌های شغلی، کارورزی و آمادگی برای ورود به بازار کار از جمله دستاورد‌های طرح مهارت‌آموزی است.

وی خاطرنشان کرد: سربازان وظیفه در دوران ۸ سال دفاع مقدس با حضوری شجاعانه در عملیات‌های مختلف و نثار جان و خون برای ایران عزیز، سرمایه‌ای از جنس افتخار و عزت اندوختند و نقشی ویژه و تاریخ‌ساز داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز