خبرگزاری کار ایران

رضوانی در تذکر شفاهی:

در کابینه دولت آینده از کسانی که اسم شیطان بزرگ را «دنیا» گذاشتند، استفاده نشود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۹۲۶

نماینده تهران در مجلس گفت: ما انتظار داریم کابینه دولت آینده دربرگیرنده باتجربه‌های انقلابی و انقلابیون بانشاط و توانا باشد و از کسانی که اسم شیطان بزرگ را دنیا گذاشتند در این کابینه استفاده نشود.

به گزارش ایلنا، غلامحسین رضوانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۶ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت سالروز حمله تروریستی هفت تیر ماه و آرزوی علو درجات برای شهدای آن و تبریک به مناسبت پیروزی حضرت آیت‌الله رئیسی گفت: باید به مردم شریف ایران که علیرغم مشکلاتی که شیطان بزرگ و ایادی و دلبستگان داخلی ایجاد کرده‌اند همان‌گونه که انتظار می‌رفت در انتخابات خوش درخشیدند، تبریک گفت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: کسانی که سهمی در دلسرد کردن مردم عزیز ایران در موضوع مشارکت داشتند، حق ندارند امروز یا فردا که آب‌ها از آسیاب افتاد در حالی که بدهکارند ادعای طلبکاری کنند.

وی با بیان اینکه ما انتظار داریم کابینه دولت آینده دربرگیرنده باتجربه‌های انقلابی و انقلابیون بانشاط و توانا باشد و از کسانی که اسم مستعار شیطان بزرگ را دنیا گذاشتند در این کابینه استفاده نشود، اضافه کرد: چهره درخشان فسادستیز رئیس دولت آینده مانع از آن خواهد بود که به عناوین شبه منطقی و قانونی آلودگان به فساد منصوب یا ابقاء شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: سکاندار سیاست خارجی در دولت آینده باید مجری سیاست‌های نظام در راستای منافع ملی مردم ایران از طریق ارتباط حقیقی و عملی با همه دنیا باشد نه اینکه منظورش از دنیا ارتباط با یک کشور مستکبر باشد.

رضوانی تصریح کرد: اجرای بند (۵) اصل سوم قانون اساسی زمانی محقق می‌شود که از عناصری که دل در گرو وعده‌های شیطان بزرگ و سایر شیاطین دارند، در هیچ سطحی از مدیریت‌های کلان استفاده نشود. باید در سطوح بالای کابینه از کسانی استفاده شود که در کوران انقلاب و حوادث بعد از آن معلوم شود که چه کاره بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز